Trezora este cea mai performanta platforma informatica de automatizare a gestiunii articolelor, vanzarilor de bijuterii / obiecte second-hand / obiecte la comanda. Sistemul software este dezvoltat in conformitate cu toate prevederile legale in vigoare, respectand in totalitate legislatia romana.

Platforma software functioneaza online, iar personalul de conducere are posibilitatea sa urmareasca si gestioneze, in timp real, parametrii magazinului / magazinelor, in orice moment doresc si de oriunde s-ar afla (in tara sau strainatate).

Avantajele Trezora pentru clienti

Controlul afacerii. Toata activitatea magazinelor (vanzare / retur / etichetare / transferuri bijuterii / obiecte second-hand / obiecte la comanda) se poate urmari in orice moment al zilei, chiar si de pe telefonul mobil, instantaneu, fiind necesara doar o conexiune la internet. Astfel, personalul de conducere al companiei detine toate informatiile si poate efectua modificari in timp real in politica de vanzarem, acolo unde asa ceva se impune. Modificarile se pot face gobal sau pe magazin, direct de la sediu.

Urmarirea automata a parametrilor de functionare ai firmei. Toti parametrii sunt controlati de la sediu, operatorii din agentii neavand nicio sansa sa comita erori sau sa incerce fraudarea companiei prin omiterea de documente sau inlocuirea de obiecte, etc.

Rapoarte individuale sau globale. La sfarsitul unei zile, dar si pe parcursul acesteia, administratorii si/sau sau managerii firmei au acces la toate rapoartele de care au nevoie, fara ca operatorii din magazine sa piarda timp pretios pentru a le trimite documente sau fisiere de raportare.

Comunicarea intre operatori si manageri. Programul include un modul de mesagerie prin intermediul caruia sediul poate comunica simultan cu operatorii din una sau mai multe agentii. Se poate seta de la sediu si posibilitatea comunicarii intre operatori.

Transferuri sigure, monitorizate. Orice transfer care se poate face in program, atat de numerar, cat si de articole, este monitorizat de la sediu, avand controlul asupra acceptarii/respingerii transferurilor de numerar si a avizelor de insotire si notelor de intrare-receptie generate automat.

Siguranta pastrarii datelor. Compania are garantia sigurantei datelor, indiferent de ce se intampla cu statiile de lucru din magazine sau cu computerul / computerele de la sediu. In acelasi timp, asiguram completa confidentialitate a tuturor datelor, aceasta fiind garantata prin contract.

Libertate deplina de actiune. PLatforma informatica dispune de un modul pentru operatii diverse, permitand introducerea in registrul de casa a tuturor acestor operatiilor realizate. In cadrul rapoartelor se pot oricand filtra si evidentia tipurile de activitate care sunt cele mai productive, acesta putand reprezenta pentru personalul de conducere un mecanism eficient in luarea deciziilor de business.

Documentele emise se pot revedea si retipari oricand. Toate documentele generate de platforma informatica se pot revedea si retipari oricand, atat de la magazine (pentru documentele emise in respectiva locatie), cat si de la sediu (orice documente emise, atat la sediu, cat si in magazine).

Contabilitatea devine mai eficienta. Aplicatia software Trezora este pregatita complet pentru prelucrarea datelor contabile rezultate din activitatile magazinelor. Printr-un singur click se pot exporta articolele contabile complete si finale necesare pentru bilant si balanta, facilitand activitatea de contabilitate.

Alerte privind nereguli financiare. Personalul de conducere este alertat imediat cum apar alerte legate de Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, alerte legate de soldul din casa sau alte alerte configurabile.

Avantajele unui sistem online

Atunci cand folositi Trezora, datele dumneavoastra sunt stocate in servere de inalta clasa, sigure, intotdeauna actualizate la zi, cu copii de siguranta zilnice, aflate intr-un data center ultra modern si extrem de sigur.

Detalii

Interfata pentru SEDIU

Sediul este punctul central al activitatii companiei, de aici se poate configura modul de lucru al magazinelor, politicile de vanzare, operatii cu numerar, preturi de acces pentru operatori, etc.

Detalii

Interfata MAGAZINULUI

Toate operatiile disponibile operatorului de la magazin se pot face doar in limitele impuse de la sediu. Interfata magazinului este extrem de simplu de utilizat, durata familiarizarii operatorului cu aceasta fiind de maxim o ora.

Detalii