Trezora este o platforma informatica online cu ajutorul careia firmele pot automatiza gestiunea articolelor, vanzarilor de bijuterii sau obiecte second-hand. Trezora foloseste cele mai noi tehnologii informatice, accesul la aplicatie facandu-se online, baza de date stocandu-se in cloudul de servere Datagram.

Avantajele unui sistem online fata de unul traditional

Cum se defineste un sistem software online? Aplicatia software compusa dintr-un server (programul central ce gestioneaza cererile clientilor si care face managementul stocarii datelor) si unul sau mai multi clienti (programele-client cprin care utilizatorii opereaza pe platforma online realizand operatii asupra bazei de date: citire, inserare, modificare, stergere).

De ce este mai bun pentru business un sistem online? Utilizand software online, scapati de orice fel de grija legata de partea tehnica – tot ce va ramane de facut este utilizarea propriu-zisa a programului respectiv. In locul dumneavoastra, noi siguram timpii de functionare maximi, intretinem serverele, asiguram securitatea aplicatiei, facem copiile de siguranta, actualizarile si tot ce tine de "persoana de IT". Astfel va puteti concentra asupra a ceea ce faceti cel mai bine, adica gestiunea propriei afaceri.

De ce sunt mai sigure aplicatii online? In cazul programelor traditionale, care se instaleaza pe calculatoarele din cadrul unei firme, datele se salveaza pe aele calculatoare, pe laptop-uri, pe diverse memorii USB sau CD-uri / DVD-uri. Sigur, aproape toate lumea lucreaza asa, dar asta nu inseamna ca asa ceva este sigur. De fapt, nu este sigur deloc. Laptop-urile se pierd, se fura, calculatoarele de birou au foarte rar aplicatii de backup, actualizarea aplicatiilor poate fi greoaie cand e vorba de multe statii de lucru si, mai mult decat orice, este putin probabil ca statiile de lucru ale tuturor persoanelor implicate sa fie actualizate din punct de vedere al protocoalelor de securitate. Atunci cand folositi Trezora, datele companiei dumneavoastra sunt stocate in servere de inalta clasa, extrem de sigure, intotdeauna actualizate, cu backupuri zilnice, aflate intr-un data center ultra modern si sigur.

Promisiunile le facem, dar le si respectam. Noi suntem cea mai buna garantie a produselor pe care le facem. Folosim propriile noastre produse in fiecare zi, stocam datele noastre confidentiale (si extrem de sensibile) pe aceeasi arhitectura de servere cloud pe care o folosim si pentru clientii nostri. De ce ? Pentru ca avem incredere in afacerea noastra si in politicile noastre de securitate, care si-au dovedit soliditatea de fiecare data.

Disponibil... pana si de pe plaja! Managerii pot folosi solutia software Trezora de la birou. Dar nu numai. Indiferent unde se afla managerul la un moment dat, poate sa-si conduca afacerea prin Trezora: poate comunica cu angajatii, poate vizualiza documente si operatii, etc.

Backupuri centralizate, zilnic. Sistemul are mecanisme automate de backup, ce nu depind de vointa si timpul disponibil al utilizatorilor.

Operare sigura in mediul online. Utilizand Trezora, datele firmei sunt stocate in cloud, aceasta fiind cea mai moderna si sigura solutie de stocare de date in prezent. Trezora foloseste servere de cea mai inalta clasa posibila. Acestea sunt sigure, actualizate, cu backup zilnic.

Intotdeauna cea mai recenta si performanta versiune este instalata. Folosind programe "traditional", este necesar sa descarcati de pe Internet si sa instalati periodic diverse actualizari. In caz contrar, aplicatiile respective n-ar mai functiona bine sau ar fi nesigur pentru utilizare. Astfel de probleme nu exista cu Trezora, pentru ca aceasta solutie software se actualizeaza automat, fara sa fie necesar sa interveniti. Veti folosi mereu cea recenta si performanta versiune.

Nimic de instalat, pur si simplu. Pentru a rula Trezora nu aveti nimic de instalat in calculator. Doar un click pe icon-ul Trezora si va autentificati cu nume de utilizator si parola.

Compatibilitate cu orice sistem de operare. Programele traditionale sunt compatibile doar cu anumite arhitecturi software. Trezora merge pe orice sistem de operare, este deja compatibil cu Windows 10, dar functioneaza chiar si pe Windows XP.

Decideti accesul la informatii. Sunteti singura persoana ce decide cine are si cine nu are drepturi de folosire pentru diversele sectiuni din program. Astfel, operatorii de la punctele de lucru au acces doar in agentia unde lucreaza propriu-zis, nu si la datele centralizate ale companiei sau la alte puncte de lucru. In plus, chiar si in cadrul agentiei in care activeaza, puteti selecta ce fel de operatii poate executa un operator. La fel, pentru accesul de la sediu, puteti selecta sectiunile in care are acces fiecare membru al firmei.

Vedeti rapoarte in timp real, indiferent unde ati fi. Accesul la raportarile Trezora il aveti de oriunde, securizat. Chiar si pe telefonul mobil. Atata vreme cat aveti acces la internet, va puteti conecta la serverul Trezora si accesa informatiile de care aveti nevoie.

Management magazin bijuterii. Indiferent daca bijuteriile provin din contracte de amanet neonorate (caz in care se poate face import automat din aplicatia AmanetOnline) sau din alte surse, puteti gestiona prin Trezora intregul proces, de la intrarea la iesirea din magazie.

Gestiunea obiectelor la comanda. Modulul de comenzi al solutiei software Trezore permite firmelor ce realizeaza personalizari la comanda de diverse obiecte, de la confectii pana la bijuterii, sa tina foarte usor gestiunea acestor comenzi si a obiectelor rezultate.

Documente si rapoarte

Platforma Trezora poate genera toate documentele de care aveti nevoie in activitatea de gestiune a articolelor, vanzarilor de bijuterii / obiecte second-hand / obiecte la comanda.

Detalii

Operatii disponibile

Prin platforma software Trezora, firmele pot automatiza gestiunea articolelor, vanzarilor de bijuterii / obiecte second-hand / obiecte la comanda, realizand toate operatiile pe care le efectueaza in mod normal

Detalii

Pachete si module

Licenta Trezora este valabila pentru o singura agentie. Exista doua tipuri de pachete predefinite. Exista si posibilitatea achizitiei de module auxiliare (daca pachetul selectat nu contine aceste module).

Detalii